perjantai 12. syyskuuta 2014

Välimuistelo

itkin kun tää kakkukoristelu ei ollu yhtää nii hieno ku visioin

Kohtasin juuri kuvakansiotani järjestellessä edellä olevan rotta-kakkukuvan, joka on otettu pari viikkoa sitten Marcelinen ja Fionan ykkös-synttäreillä. Koska Nyyti nukkuu pömpelissä, Marceline torkkuu Fionan kanssa häkissä, Lotta ryömii keittiön maton alla ja Tirlittan silppuaa sängyllä nenäliinaa, on minulla hyvä hetki ja aika tehdä pieni kuvapostaus Fionan ja Marcelinen kunniaksi. Ne vanhenevat enkä voi tietää, koska kuolo koittaa. Rotat kun ovat sellaisia lyhytikäisiä sankareita. Toivon, että saamme vielä toiset syntymäpäivät rakkaalle kaksikolleni. Kaikki pörrökorvat ovat minulle rakkaita, mutta Fiona ja Marceline ovat ne kaksi, jotka opettivat minulle kaiken rotanomistajana olemisesta! Niillä on ihan oma paikka minun sydämessäni.

Fiona vauva

Marceline vauva

Ihka ensimmäinen häkki ja pipopeti
Pikkuinen Marce

Soittelua. Tytöt tykkää vieläkin kitaran äänestä.
Ruttukorvavauvat

Tatun sylissä

pyllytyyny

Piano hienostelua

Minun muistopullonkorkkini uhrattiin

Aikuiset pörrötytöt

 Vuosi teidän kanssa on ollu kauhean pitkä ja silti ihan liian lyhyt!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti